fredag 15 november 2013

Fredag

Back in town, och det är så skönt! Vi var lite busiga och hoppade över det som var efter lunchen idag så vi åkte hemåt 12.30 i stället för kl 15.00.. Mycket beroende på att de visade ett jäkla väder men hittills har det endast börjat att regna så det är riktigt halt ute på vägarna. Jag kom hem när det var ljust så jag åkte till stugan för att plocka upp en del saker som sonen ska ha. Sen har jag ränt runt på en massa ställen för shopping, in till stan för mer shopping och jag har dessutom fått godkänt för allt utom en tavla. Får verkligen tänka om eftersom det inte ska vara min stil som jag söker utan det som jag tror att sonen kan gilla. Jadå jag vet att han är bortskämd men jag gör det så gärna. Trots allt är ju det här en del av mitt intresse. Middag när de båda herrarna kommit hem och sen har vi varit tillbaka för att jobba vidare. I kväll kom skivan bakom diskbänken på plats sen monterades diskho och kran. Blir väldigt bra. Jag har duttat med målarpensel och roll, sen har jag fäst tapetskarvar som inte sitter fast ordentligt. Sonen har monterat lådfronter till köksinredningen. I morgon fortsätter vi...

Inga kommentarer: