lördag 23 november 2013

Lördag

Älskar lördag morgon i vanliga fall men..... idag väcktes jag av en granne ovanpå som går ovanligt hårt. Han sprang ut och in i sitt kontor som är precis ovanpå vårt sovrum. Att jag dessutom hade en lätt snarkande man som luktade som en hel "spritfabrik" bredvid gjorde inte det hela bättre!! ;) Nu är vi i alla fall uppe och frukost är intagen och att få sitta länge och äta, läsa tidningar och prata det är kvalitet för mig. Det behövs alltså inte så mycket för att jag ska bli nöjd igen. Ska försöka hinna att fixa ljusslinga på vår balkong, i Piteå är det skyltsöndag i morgon och det kan få lysa lite redan nu så ser det fint ut i morgon. I går när jag vandrade upp och ner ett antal gånger till tvättstugan så tog jag upp lite julpynt. Det var tre tomtar som kom fram...mys!! I dag fortsätter jobbet hos sonen medan han är på jobbet.

Inga kommentarer: