söndag 17 november 2013

Vilodag, Icke!!

Mannen åkte till läggan tidigt och jag kom efter 10 efter jag hade hämtat en hel del av sonens sparsaker. När jag packade upp allt i köksskåp så inser jag att han har en hel del saker. Jag har bäddat sängen och torkat köksskåp, som sagt redan, packat in samt fixat gardiner. Jag har ju fortfarande inte gardinstäger på plats men jag har mätt och lagt upp de gardiner som finns på plats. Mannen har dragit el och satt en del kabellister. Sen var det dags för honom att åka och jobba. Har haft besök av A o U. Eftersom A jobbar på Nordea har hon besökt läggan tidigare i samband med visningen, hon tycket det har skett en stor skillnad. Jag kan lova att det är skillnad men vi har ju jobbat hårt i 6 veckor. Sonens kompisar har gett honom inflyttningspresenter, ett jättepåskägg med snacks, en knippe med ballonger samt en gigantisk tårta. :)

Inga kommentarer: