måndag 18 november 2013

Bak

Jobb men det var en kortdag idag och det är så skönt. Vi har haft den första luciaträningen idag och kaos är bara förnamnet. Nu vet jag ju av erfarenhet att det brukar lösa sig men idag var det verkligen inte roligt.... Åkte en tur till stugan för jag saknar fortfarande en kartong med saker som sonen äger. Tyvärr hittade jag inget men jag upptäckte att det inte finns någon snö i skogen så jag passade på att plocka lite mossa till dekorationer! Har tvättat sängkläder och det är just nu på tork. Dessutom bakar jag lussekatter och lyssnar på julmusik, mysigt värre!! :) Det här är den julskivan som jag alltid inleder med, jag har ju en hel låda med skivor men den här är så gullig. Den har dessutom följt med mig från min uppväxt så det är nostalgi för mig.

Inga kommentarer: