torsdag 21 september 2023

Oj vad det öser ner


Regn regn regn dimma blött och tråkigt. Men det kommer i alla fall inte snö som i Kiruna där de fått 38cm igår. 

Idag har jag suttit på konferens hela dagen. Vi var några som valde att äta vår lunch på Golfrestaurangen så nu har jag varit där 2 dagar på raken. Väldigt god schnitzel åt jag idag och jag som inte ens gillar schnitzel. Sen under eftermiddagen så var vi i gamla NAB huset. Var tvungen att avvika för ett digitalt möte.

Idag har de kört hit fyllnadsmassor. Många lastbilar har kört i skytteltrafik och en traktor har varit hit och börjat att lägga ut det hela. Otroligt så mycket lera och gegga vi har just nu på och runt vår gård. Men det kommer att bli bra till slut. 

Har varit på massage idag och jag måste säga att min kropp gillar medicinsk massage. Så otroligt skönt det var idag. Nu känner jag mig varm och go i kroppen igen. 

Inga kommentarer: