fredag 29 september 2023

Havsbadet


Otroligt dimmig morgon med lätt regn av och till. Valde bilen till Havsbadet på grund av vädret. Chefsforum för alla kommunens chefer. Både ris och ros denna gång. Framtagit en ny policy för kommunen det blir säkert bra trots att jag idag inte riktigt har koll på vilket håll det pekar. Däremot var Kairos Future på plats och redovisade hur vår kommun ligger till i förhållande till andra. Spännande att höra för oss som ligger klämd mellan 2 verkliga utvecklingskommuner. Det hela avlutades med lunch. 

Åkte direkt till stan för att besöka ÖB innan jag for till Sivs ur och guld för att hämta ut mina ringar. Inte så billigt att få de större, sålde 2.6 gram guld och det blev några hundra kronor för det. Nu har jag fina putsade och rhodinerade ringar i rätt storlek. 

Nu har Siri fått gå ut och jag har precis upptäckt att trackern inte är påslagen så nu hoppas jag att hon kommer hem snart.

18.30 idag ska vi till Ångbryggeriet för att äta en 2 rätters middag. Tapas till förrätt och oxfilé, bea och strips till huvudrätt. Får se om jag orkar någon dessert? Gott blir det i alla fall. 

Inga kommentarer: