tisdag 26 september 2023

Födelsedag


Idag firar vi sonen som fyller år. Lunch tillsammans med honom och mamma på O´Learys, gott och mysigt att umgås en stund. Sen mera jobb för mig.

När jag väl var hemma så har jag frostat av frysen. Tog hjälp av en fön för att det skulle gå snabbt. Sen har det varit helt otroligt väder idag med 19,5 grader så det var tvunget att gå snabbt så att den frusna maten skulle hinna tina upp. 

Sonen har varit hit på middag och beställningen idag var stuvade makaroner och korv. Sen åt vi tårta och öppnade några paket. Mannen var på Origo så han åkte förbi sonen under kvällen. 

Har kokat sylt, blåbärs och jordgubbs då jag var tvungen att plocka ut lite saker från frysen. I morgon så kommer årets älgkött som måste rymmas i frysen. 

Ikväll så hejar jag på grannen Isak Uddsträm som sjunger i dagens Idolprogram. Heja Piteå!

Inga kommentarer: