lördag 29 april 2023

Tage


Vaknade 7.18 och steg upp då och Siri låg fortfarande. Ja hon hade varit ganska ärvensam vid 4-5 tiden men jag ignorerade henne då. Så jag kunde somna om och vakna av mig själv.

Jag har varit till stan för att göra ärenden både på Backcity och i centrum. Hittade vad jag sökte och det var mycket folk och liv och rörelse. Kul att se! Uppträdande av blåsorkester med ungdomar som är väldigt duktiga. 

Idag har det varit alla väder, dimma, regn, snöglopp och en liten solglimt. Det har varit kring +4 grader så det saknas värme. Isen är svart och det ligger sälar på den.

Efter ett besök på Mogården så har vi svidat om och åkt till stan för att träffa sonen. Vi har ätit på restaurang Tage och det var många år sedan jag åt så god mat där som jag fått idag. Härligt att få uppleva. 

Inga kommentarer: