torsdag 27 april 2023

Havet öppnas


En dag med spöregn i princip hela dagen. Det är INTE kul men vad ska vi göra åt det? Inget utan detta kommer nästa varje år och det är bara att ta det. Men jag måste erkänna att mitt humör går ner med detta.

Mannen har jobbat länge idag då det är torsdag och idag blev det köttfärspaj med sallad och så tog vi ett glas städvin så blir det lite roligare att städa en torsdag som denna.

Jag har varit hemma under förmiddagen för att jobba och ta ett Teamsmöte fram till lunch. Mot jobbet och ett möte som inte var så upplyftande. Efter det åkte jag och hämtade upp min cykel som nu är servad och klar. Nu kan jag cykla hur mycket jag vill och nu är det bara att ta tillvara på den möjligheten som faktiskt finns för mig. Det jag måste tänka på är att boka in tid till förflyttning som tar lite mer tid med en cykel än med den bil. 

Inga kommentarer: