tisdag 10 januari 2023

Träff


Fullt upp även denna dag och så är ju mina vardagar. Idag är halva verksamheten igång och halva har lite utbildning. Jag har även varit med på lasarettet på ett möte med Regionen. 

Avslutade min dag med att hälsa på min barndomsvän som flyttat in i en fin lägenhet på Storgatan. Fräsch och fint renoverad. Det är kul när man pratar om dessa hus och vi ofta kallar de de nya husen men när jag kollar in målningen på entréplan så målades den 1990. Alltså är det inga nya hus! :)

Mannen var hemma innan mig så idag bjöd han på palt så nu är jag mätt och belåten. I vanlig ordning så har mannen gått ut för att skotta. Det är enormt mycket snö och även idag har det snöat lite men det är ingen vind och det är ju skönt när det singlar ner och inte blåser vågrätt!!  De visar mer snö under morgondagen för att upphöra under torsdag. Nu räcker det säger jag och vi är bara i början av januari, hur ska det sluta??

Inga kommentarer: