tisdag 17 januari 2023

Massage

 

Jag startade dagen 6.20 när Siri tyckte det var dags att vakna och hon gick på mig med sitt söta kurrande. Mannen skulle jobba hemma under förmiddagen steg också upp då. Mat och nytt vatten till katten och så var hon nöjd. 

Jag åkte till Hortlax för mitt onda skulderblad som hade fastnat. Det löste Lena upp och det är så skönt när det sker. Handlade lite snabbt på Lundmans innan jag åkte hem igen. Här hemma hade mannen Teamsmöte med sitt jobb och han jobbade på. Jag har haft en lugn dag idag.

Vid lunchtid så kom sonen hit på husmanskost med stuvade makaroner och falukorv. Sen åkte mannen iväg till jobbet och sonen har jobbat härifrån under eftermiddagen. Han hann även bekanta sig med Siri som var välvilligt inställd till honom vilket känns bra då han blir kattvakt om det kommer att behövas en sådan i framtiden. 

Inga kommentarer: