lördag 19 januari 2019

-24

Huga vad jag ogillar januari. Idag har jag inte varit utanför dörren men jag ska iväg för vi är bjudna på middag ikväll.

Började morgonen med att ta ett skumbad gjorde en ansiktsmask och sen gjorde jag även en hårinpackning medan jag låg i badet och lyssnade på Spanarna.
Bra start på dagen, efter det har jag inte gjort annat än kollat på TV både sport och serier. Mannen har varit till svärmor en stund och just nu är han i stugan för att hämta en kupévärmare till Passaten.
Tea är bra att värma sig med dessa kalla dagar. Kroppen värker och jag sitter med filt och varma koftor på mig.
Har sett sprint men idag gick det inte hela vägen för de Svenska åkarna men en tredjeplats får vi vara nöjda med.  Nu blir det Skidskytte och då hejar jag ju såklart på våra åkare från Piteå, vi har två stycken i stafetten, tyvärr inte deras bästa dag så vi slutade på en fjärdeplats.




Inga kommentarer: