torsdag 29 juni 2017

Semester!

Jag låste och lämnade skolan kring lunchen idag! Riktigt skönt och välbehövligt. Jag hade en del ärenden som var jobbrelaterade, sökte ett bokpaket som har avlämnats, ett besök på förvaltningen och lite mailkontakter sen var det klart! Jag ska verkligen bara njuta av att göra väldigt lite saker. Ska måla en del, vattna blommor och promenera. Lyssna på en pod och vara i solen. 2 veckor kvar innan mannen blir ledig. Skönt för mig att vara själv i 2 veckor. Sen blir det kul att vara ledig tillsammans.
Lunch med sonen idag i hans lägga. Halvklart väder med knappt 20 grader så det bådar gott inför den stundande fotbollsturneringen PSG som startar i morgon.
I går åkte jag och mamma till IKEA i norr och det blev inte så mycket inköp, kvittot slutade på 401 kr. Lite dyrare blev det på Ittala outlet, det finns hur mycket som helst där som jag skulle kunna köpa med hem.
Michael Nyqvist har gått bort under  veckan endast 56 år. En stor skådis har lämnat oss, jättetråkigt tycker jag!


Inga kommentarer: