torsdag 1 juni 2017

Juni=sommar?

Egentligen är det sommar nu om man tittar i almanackan men detta skitår så är det 7 grader som varmast under dagen, solen skiner, det blåser kallt och mycket, moln då och då. Det har snöat och haglat i närheten men inte just vid havet!! Vad händer vill ha värme nu och det ser tyvärr inte bättre ut för de närmaste dagarna. Det utlovad frost ner till norra Svealand i natt.
Har haft min tenta idag, startade 9.00 och har till 19.00 på mig att skriva. Var klar med inlämningen strax efter 16.00. Vet faktiskt inte hur det har gått? Har gjort mitt bästa men har jag gjort rätt och svarat på det de vill ha svar på, det vet jag inte men jag hoppas det i alla fall. Om inte så får jag göra om det 31/8.
Slut i knoppen just nu så jag har tagit en promenad och nu blir det till att nöta soffan för imorgon är det arbetsdag igen. Känns lite som att luften gick ur för det har varit en anspänning hela veckan men nu är det gjort.


Inga kommentarer: