söndag 25 juni 2017

Grått

Har sovit med öppet fönster i natt och jag har frusit som bara den! Kl 6.11 stängde jag det då det var sånt fasligt liv från hamnen. Antar att de började jobba kl 6.00?
Efter uppstigning så kopplade vi släpet och drog till Öjebyn och MIO´s rea. Köpte en fåtölj och köksbord med 6 stolar. Nu har vi buntad sits, våra nuvarande stolar är så fruktansvärt obehagliga. Ska blir fantastiskt skönt att slippa dem. Bordet och stolarna fanns inte hemma men kommer inom 2 veckor. Däremot så fick vi med oss fåtölj och fotpall så den står på plats. Den gamla ligger i släpet för transport till Bredviksberget.
Idag har det varit dåligt väder, inte bra lite utan jäklat grått, blåsigt, regnat på tvärsen och 11 grader. Inte någon bra start på denna sommar. Men jag kurade ihop mig och har sett film. Mannen har varit i stan och jobbat på med firmans bokföring.
När regnat slutat i kväll så har jag varit på en promenad i alla fall för att få lite luft. Nu är det sista arbetsveckan innan jag är ledig i 6 veckor.


Inga kommentarer: