onsdag 2 mars 2016

Sportlov

Här uppe är det sportlov och  många elever är lediga. De som inte är det får vara på fritids som anordnar många roliga aktiviteter under veckan.
Lunchat med kollega idag och har hunnit med en del fix på kontoret. Konstig känsla bara att vara den enda på skolan då alla andra är på utflykt.
Mannen o jag ska hämta ett paket på bussen idag så det blir till att åka dit direkt när han kommer hem.
Har varit på Skölds för sista gången idag, allt som är kvar är på -75%. Sorgligt att ett sådant anrikt modehus stängs.
Åhléns har jag även hunnit till och jag har kollat på en scarves i siden tidigare men jag blev snål så jag köpte den inte. Idag kände jag för lite shopping och jag beslutade mig för den i alla fall. När jag betalade så kostade den 149 kr. Tjoho jag som var beredd på 499 kr som var det pris som fanns på lappen. Lycka och tur!!

Mulen dag men bara -4, riktigt skönt ute.


Inga kommentarer: