torsdag 24 mars 2016

Skärtorsdag

Idag drar vi till Blåkulla med avfärd kl 15.00.
Jag har varit ledig men tyvärr så har huvudvärken satt stopp för de flesta av mina planer för dagen. Mannen jobbade till strax före 13.00. Jag har skjutsat svärmor till las för provtagning och mannen har varit med svärfar på hälsocentralen. Det är en hel del fix för att de gamla ska ha det så bra som möjligt. Sitter just nu och väntar på ett samtal så ska jag bege mig mot lasarettet igen för att hämta upp M. Om en stund blir det stugmys hela helgen. Har en del att handla innan men det gör jag på väg ut. Har helt enkelt inte mäktat med många människor och lysrör tidigare idag. Tyvärr verkar det som att värken inte vill ge med sig för den smyger sig på igen! Fy så trist.
Har i alla fall varit på Ekbergs och köpt lite gott till helgen.


Inga kommentarer: