lördag 12 mars 2016

Avslutning

Sov 9 timmar och vaknade utsövd i morse. Blev upphämtad av UK och så bar det iväg för dag 2 av kursen. Blev en bra dag även idag. Några alster skapade och vi fick 3 steg med oss.
Avvek 1 timme innan för att hinna till Åströms för att hämta mina glasögon. Blev riktigt nöjd med mina nya pilotbågar i rosé. Jag som inte ens gillar rosé, men färgen var varm och fin mot ansiktet. Provade bågar i både guld och silver men det blev skarpt. Sen fick jag ju även glas med styrka på ett par solglasögon. Fattig blev jag dock då det är väldigt kostsamt med glasögon.
En promenad har jag hunnit med i det fantastiska vädret, sol och någon minusgrad. Helt perfekt! Har även varit till sonen där kyl/frys betedde sig konstigt igår så vi har alla hans kyl/frysvaror här hos oss. Nu har vi startat den idag och det luktar inte bränt och den verkar bli kall.


Inga kommentarer: