torsdag 3 mars 2016

½ dag

Jobbade tidigt idag då jag var på jobbet redan 6.45. Åkte hem under förmiddagen då tandläkaren undrade om jag kunde komma på en gång! Jadå, det fixar ju jag. Hann inte ens borsta tänderna innan besöket....har aldrig hänt tidigare. Eller jag träffade ju egentligen bara tandhygenisten. Inga hål men tandsten som vanligt. Eftersom det var en avbokad tid så hann hon inte helt klart. Jag fick gå därifrån och fick en ny tid halv 1 då hon fixade överkäken.
Tråkiga besked av vännen A idag, denna hemska sjukdom som slår blint överallt! Vet vad de går igenom, när man slits mellan hopp och förtvivlan, nya besked och nya beslut varje dag. En väldigt jobbig period att genomgå.

Igår fick Sverige en ny prins. Så trevligt för alla inblandade, Han ska heta Oscar och blir hertig av Skåne.
Det här är det enda man sett av den lille än så länge.


Inga kommentarer: