tisdag 1 mars 2016

Mars

Idag är det Mars och jag säger Tjoho så jäkla skönt. Jag älskar att det är ljust ute, att solen börjar att värma och att det blir så att man kan nyttja vintern utan att det är så kallt!
Mannen har börjat sitt jobb idag och det verkar ha varit en bra dag! Så roligt att se att han gick i väg i morse och var så förhoppningsfull. Jag har lagat mat och sonen har varit hit och firat mannens nya jobb.
Byggmöte, löneutdelning hos chefen och jag har tagit bort en brun  fläck på kinden. Har varit en fin och solig dag med några minusgrader.
Jag har varit med bilen till sonen och på sätt fick jag en promenad hem igen. Bra för mina steg idag,
Sitter och ser Parneviks och de verkar leva ett roligt och fartfyllt liv. Nu filmar de ju när det har gäster hemma hos sig men jag antar att de har ett bra liv utanför kameran då de hållit ihop och fått många barn ihop.



Inga kommentarer: