söndag 27 december 2015

Tredjedag jul

Söndag och mannen började att jobba 6.45 i morse. Jag sov på till 10.40 eftersom jag haft ytterligare en jäkla dålig natt! Febern härjar i kroppen och jag känner att förkylningen gått ner i luftrören. Tog Cocciliana i natt så att jag äntligen fick sova lite.
I går hade vi en jättestor vattenläcka här i stan som drabbade stora delar av Piteå men som tur var så gick det över ganska så snabbt.
I år klädde vi granen först den 23/12 eftersom min ork inte räckte till innan dess men nu står den så fin och ståtlig och strålar. Love it!!
Idag på em kommer en fd pitebo hit som jag inte träffat på minst 30 år! Hon drog från stan när hon gått ut gymnasiet. Via facebook och bloggar så har vi fått kontakt igen. Ska bli så kul att höra hennes historia.


Inga kommentarer: