tisdag 8 december 2015

Jobbar på

Sover som en stock och många timmar varje natt. Vet dock inte om jag sover gott för jag är trött när jag vaknar och trött när jag är vaken och trött när jag ska sova. Kan bero på att det knappt är ljust på dagarna och jag längtar verkligen tills det vänder om 2 veckor.
Utbildning i förmiddag som handlade om medarbetarsamtal och jag tror att jag ska ändra på formen som jag har idag och utveckla samtalen lite.
Lunch med sonen idag och även middag här hemma. Mannen har varit på intervju på ett annat jobb så jag håller verkligen tummarna för att det ska gå vägen. Sen har han haft sin lediga dag så han har minsann gjort köttbullar som han dessutom åkt till stugan för att steka. Låter konstigt men vår fläkt är så dålig så att det luktar stek os i flera dagar.
Nu spelar mannen badminton!!! Kors i taket det måste vara minst 15 år sedan sist.


Inga kommentarer: