lördag 26 december 2015

Annandag Jul

Sov som en kratta även natten till idag och det är minsann inte kul!! Jag ska gå och sova tidigt i kväll och stiga upp tidigt  i morgon för att komma tillbaka till normala tider igen. Hoppas det hjälper?
Rean har börjat idag och det har varit en hel del folk på stan. Mannen har även hunnit ut en sväng och jag har tvättat.
Vi har även fikat hos sonen och sen kom han hit på middag.
Mannen har även hälsat på hos B & M och idag var det lite tjorvigt då B skulle flytta hem från stugan!!
Nu börjar Stjärnorna på Slottet och det brukar alltid vara spännande att se vad det hittar på i år?
Förkylningen har tyvärr inte gått tillbaka och jag undrar om jag har smittat ner mannen, inte kul alls men vad att göra. Hostar som bara den och det kan ju göra att min sömn inte funkar.
En lugn dag där jag inte har gjort så mycket och det är precis det jag behöver.


Inga kommentarer: