lördag 12 december 2015

Oj!

Tycker att jag bloggar varje dag men när jag kollar så var det i tisdags som jag skrev sist! Oj vad dagarna går snabbt. Har varit på 2 julbord, rekrytering och kollat in nytt kontor samt packat ner mitt kontor i flyttkartonger. Nu är det nära att vi får påbörja omflytt, utflytt och inflyttning.
I går var vi på AW på Statt, god mat och trevligt sällskap sen blev det bowling. Var tyvärr inte med då min kropp helt har sagt ifrån. Jag sparar på den till veckan då jag behöver den eftersom det tar på att vara i en stor stad.
Sonen har åkt på feber så dagens julbord på Doktorsvillan har avbokats. Mannen har jobbat till 15.15 idag och jag har myst på i morgonrock fram till lunch. Skönt!
Mannen och jag bestämde oss för en burgare på Bioshops och det var riktigt gott! Nu blir det Så mycket bättre återträffen.


Inga kommentarer: