fredag 25 december 2015

Julen

Igår var vi hemma hos oss. Sen jag kom hem så har jag haft en hemsk förkylning med feber så jag har i princip sovit i 3 dagar. Efter en fm med besök hos morfar och mamma för att lämna några klappar så 14.30 kom så min kusin, hennes man och deras son hit. Sen kom även svärmor och svärfar hit. Sonen var ju såklart även här. Vi glöggade, tittade på Kalle och åt. Tomten kom på besök och sen så spelade vi paketleken och lite sällskapsspel. De sista gästerna åkte hem 23.00. Det  var en riktigt fin julaftonskväll.
Hade himla svårt att somna så kl 2 var jag fortfarande vaken!! Inte kul alls....sov till 10.30 och idag är jag dessutom i sämre skick än igår, shit också att det inte vänder.
Mamma, G, syster med familj har varit hit på julmat idag men det blev inte långvarigt och efter det har vi sett På spåret och slappt i soffan. En skön kväll.








Inga kommentarer: