tisdag 29 december 2015

Lunch

Somnade lite tidigare i går och steg upp 8.30. Bestämde redan tidigare att jag inte åker till jobbet idag utan jag har jobbat lite hemifrån i stället.
Sonen hörde av sig om att komma hit och äta en macka innan han skulle på Star Wars igen kl 13.00. Jag hade bokat lunch med L på Nodo men det var så fullt där så vi gick till Röda Lyktan i stället. Sen blev det lite skolinköp på Amici som säljer ut. Fina skor men det är även fina priser....
Har även sett ett program som hyllar Frank Sinatra. Vilken artist den mannen var, svårt att säga om det finns sådana idag! Michel Bublé är den som kommer närmast som jag just nu kommer på.
Sitter och kollar min blogg för att sammanfatta året och vad man glömmer vad man gjort. Inte så värst mycket men man glömmer de små sakerna som hänt. Väder har jag skrivit en del om och så här i efterhand är det bra för jag har ingen aning om det varit mycket eller lite snö, kallt eller varmt.


Inga kommentarer: