fredag 16 januari 2015

Plötsligt händer det...

Nu händer det saker, jag ska på Nobelfest! Hoppas det kommer många roliga gäster....
Idag har jag varit på chefsutbildning och det är alltid givande och intressant. Idag var det arbetsmiljö som stod på agendan. Ett svårt ämne som inte alltid känns så roligt att ta tag i, dessutom finns det många lagar att följa för att inte ta felaktiga beslut.
Morfar har fått ett besök och sen har jag även varit och handlat och bokat resa till huvudstaden. Jag ska dit i jobbrelaterat och det passar så bra eftersom svägerskan fyller 60 år och mannen flyger ner dagen efter mig och så passar vi på att uppvakta M. Blir bra att ha en helg att se fram emot.
Idag har det varit 0 grader och snöglopp, inte det allra bästa vädret. Men nu är det skönt och lugnt dock lite halkigt!

Inga kommentarer: