fredag 2 januari 2015

Fredag

Har sovit länge och vaknade av att det smattrade bakom fönstret, spöregn igen!! Nu har det ändrat form och blivit snöglopp, vete sjutton vad som är bättre?
Har jobbat lite här hemifrån idag och det känns helt ok. Har även varit på stan och gjort ärenden, handlat mat och varit hos optikern.
Jag tycker mig ha fått väldigt dålig syn det senaste året. Jag fick mina senaste glasögon för ett år sedan men jag tycker mig inte se så bra i dem. Men till min stora glädje så har min syn knappt ändrat sig alls det senaste året. Så skönt det känns, jag behöver inte nya brillor och jag gick ut från Åströms endast 350:- fattigare!
Sonen kommer på middag när han vinkat av sina vänner som åker tillbaka till Umeå idag. Det vankas plankstek, jo jag vet att vi äter det ofta men eftersom alla gillar det så blir det så....
På spåret och slappa i soffan blir kvällens aktivitet!

Inga kommentarer: