måndag 19 januari 2015

Galans tider

I januari börjar det nya året, allt ska börja om på nytt och utvärderas. Så också musik, sport, kläder osv. Jag sitter just nu och kollar in Idrottsgalan. Är inte alldeles förtjust i dessa fenomen men just idag är det ingenting att kolla in på TV.
Har tränat på Step In och det kom en hel del folk dit kring 17.00. Får se till att träna lite tidigare någon annan dag.
Har också varit och träffat min försäkringsmäklare, inte kanske min men en god vän. Jag har ju sagt upp en gammal försäkring pga nya förändrade regler sen nyåret så nu var det dags att teckna en ny. Får nog inte alls mycket pension när det kommer att ske men kan jag få lite mer den dagen så vore det ju bra,,,,,
Har haft möten idag också och strax är det dags för lönesamtal med medarbetarna. Ska bli kul men även lite spännande eftersom jag aldrig har gjort det tidigare. Ytterligare en första gång. Oj vad jag har gjort många nya saker sen i mars i fjol. Så mycket jag har lärt mig och som jag har utvecklats och vuxit som person. Vilken tur jag har som fick den här chansen!


Inga kommentarer: