fredag 9 januari 2015

Helg igen!

En smygstart med en tre och ½ dags vecka. Nu är det ledigt igen och det känns helt ok! Dagen började med möte och sen möte och sen lite jobb på kontoret men då var klockan 12. Så kan det vara. Snart måste jag börja med lönesamtal och det ska bli spännande eftersom jag inte har gjort det tidigare.
Sonen har varit hit på fredagmiddag och han har just gått hem till sig. Vi ser gärna På spåret som en riktig pensionärsfamilj men det är ett program som jag gillar och som gör att jag känner glädje. Dessutom gillar jag ju att lära mig saker. Helt klockrent och vår son kan en hel del och bidrar så när vi sitter hemma så skrapar vi alltid ihop en del poäng. Det skulle ju såklart vara på ett helt annat sätt om det var på riktigt, tror inte att det är så lätt att sitta där i en bur och vara smart och han alla svar just då när det gäller.
Nu är det Agnetas nyårskarameller och det är ett skrattprogram där man ser när de gör fel i de olika TV4 programmen under året. Kul!

Inga kommentarer: