söndag 4 januari 2015

Klimakteriehäxa?

Snart 50 och sover som skit, svettas och är orolig under nätterna. Är jag i klimakteriet, vete sjutton...tiden får väl utvisa det. Jag har inte haft mens sedan 7/11 så troligtvis är det så...får se hur det går. Har köpt piller på hälsokost och hoppas att jag i alla falla slipper svettas på nätterna. Om det inte hjälper så finns det ytterligare 2 olika sorters piller innan jag behöver gå till läkaren för att gå hormoner. Jag skulle helst slippa det men det får tiden utvisa. Det här är ingen stor sak och inget konstigt alls för hit kommer alla förr eller senare.
Idag har jag bytt gardiner och nu är det endast 2 ljusstakar kvar och en stjärna och det åker bort i morgon.
Pizza stod på dagens meny och det var så gott! Vi har dessutom varit på Piteå-Tidningens 100 års öppethus. Tipspromenad och massor med folk, vi hoppade tårtan men det var många andra som var sugna på den.

Inga kommentarer: