lördag 11 maj 2013

Lördag

Mannen kom hem 01.15 och han fick skjuts så det betyder att jag snusade vidare i sängen när jag väl konstaterat att han var hemma. Sov till halv 10 idag och det var så skönt. Låg en stund och lyssnade och jag hörde något regnsmatter från taket men det var tyst. Det regnar inte!! tjoho eller inte jätte tjoho, det är 6 grader helt lugnt hav och lite ljus på himlen. Helt ok om jag jämför de två senaste dagarna. Frulle och sen skjutsade jag min man till stan, jag kan väl medge att han inte bör köra bil idag eftersom han har en otäck dagen efter odör runt sig! Köpte lite trallskruv, borr, fönsterhake, fisk, rabarber och gjorde även en beställning på systemet. När de kommer ska jag visa en bild på sommarens drink enligt de bartenders som tror sig veta sådant. Nu blir det till att göra en rabarberpaj, vi ska röka sik och mina svärföräldrar ska äta här.

Inga kommentarer: