fredag 24 maj 2013

Gesäll

Har jobbat kortdag idag då jag har åkt upp till Luleå för att vara gråhårsmodell. En av mina vänners dotter gjorde sitt prov på frisörskolan. Säger bara att de har en mastig dag som börjar kl 8.00 och slutar 17.15. Följande moment ingår: - rullning av permanent - Teoriprov - kort festfrisyr - färg och klippning av gråhår - klippning maskin o sax på herre - skägg Jag har hört av Frida och hon klarade sitt prov! En solvarm altan mötte mig när jag kom hem så jag satt en stund och bara njöt. Vi har idag ätit pizza som vi gjort på grillen. Det var fantastiskt gott! Köpte ett färdigt pizzakit och lade på västerbottesost, mozzarella, tomater, oliver och champinjoner. När pizzan är klar så lägger man på serranoskinka och ruccola. Sen toppar man allt med balsamico. Super smarrigt! nu Let´s dance, inte så många kvar nu men jag hejar på Marco, trots hans onda fot.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Vilka fina sommarfötter och wow vilka superfina skor.

/Lisa

Vissla sa...

Tack! Skorna är köpta i Tallin för ett par år sedan, Lite roliga med allt blingbling! //H