torsdag 20 juni 2024

Ledighet

En dag med mestadels mulet väder, 15 grader och så någon lokal skur i eftermiddag. Nu under kvällen är det jättefint och sol. Har jobbat med besök på enheterna och så kontorsjobb efter det. Sommarlunch med alla kollegor på Lidgatan och avtackning av 2 kollegor. Jag får byta allt eftersom och trots det tror jag att det blir bra i höst. Åkte hemåt efter 13. Väl hemma var mannen här och inväntade leveran av TV´n. Vi har köpt en 77¨ Panasonic som levereras av Elon ljud o bild här i Piteå. Kul att få en TV i huset. Tyvärr tycker jag att den hamnade lite högt men det kan vi lösa.

Har burit lite saker från stugan som vi behöver och ska ha här. Sen har jag gjort en nubbesallad till morgondagen. Idag har vi beslutat oss för att inte åka på något midsommarfirande i morgon. Jag har inte ork till att umgås med 5 par och leka och umgås. Är just nu helt slut så jag behöver ta det lugn och fira i det lilla detta år. 

Har varit på massage idag hos Lena och hon sa att jag var så spänd och stressig i kroppen så att hon var tvungen att ta av sina skor så att stressen inte skulle stanna i hennes kropp. Så det kan bli! Skönt och välbehövligt med massage i alla fall. 
 

Inga kommentarer: