fredag 14 juni 2024

Jobbig natt


Gick och lade mig 23.30 men Siri var ute och Trackern hade laddat ut. Ingen skön känsla då jag kände obehag att det hänt något. Jag steg upp igen kl 24.00 och var vaken till 1.30. Trött som bara den och vaknade sen med ett ryck vid 5.30. Ingen Siri. Klädde på mig och gick för att söka henne. Var borta drygt 30 minuter och träffade även på mannen som sökte. Kom hem igen och var på toaletten när hon spatserade hem. Full i pinnar och kåda samt tovig. Inga övriga skador. Hon var väldigt hungrig. Under dagen har hon legat i stugan och sovit, När mannen var hemma på lunch så brydde hon sig inte utan sov vidare. Där låg hon till strax innan 16.00 när jag kom hem. Men efter mera mat så låg hon på mitt bröst och sov ytterligare. Hon har varit hemma resten av dagen och hon har varit jättekelig. 

Sonen har varit hit på grillmiddag och det var gott. Vi 2 i huset är verkligen 2 slagna hjältar efter den natt vi har haft. Nu lägger vi oss innan 22.00!

Inga kommentarer: