måndag 10 juni 2024

Arbetsvecka


Första morgonen i huset då vi ska till jobbet. Mannen har haft en skitnatt så han behövde sova ytterligare 45 minuter så jag steg upp och gjorde mig klar. Alla saker är hittade så det gick bra att komma sig iväg. Tidigt var jag på jobbet för samtal med medarbetare. Sen kontorsjobb, en sen och kort lunch innan jag landande hos frissan. En helt ny bekantskap för mig och en positiv sådan. Kul att få fina lockar i mitt så ofta risiga hår.

Idag har sonen varit hit på middag och han beställde redan i lördags makaroner och falukorv. Kul att träffas en stund. 

Mannen har målat klart framsidan och jag har rensat nästan klart i landet. Hann även med att gödsla sen kom L & R förbi på en kaffe. Kul med spontanbesök!

I kväll är det ganska kallt ute och det är bal på havsbadet, de har fotat sig vid havet. Oj vad de ska frysa. En vacker kväll fick de i alla fall trots att det bara är 10 grader. 

Inga kommentarer: