torsdag 2 november 2023

Semester


Vaknade 8.55!! Oj vad jag har sovit utom en stund i natt vid 2 tiden då jag var vaken. Skönt var det i alla fall med sovmorgon. Sen har det inte funnits några arbetare här varken i går eller idag så det knäpp tyst här ute. Skönt med lite extra ledighet, det är välbehövligt. Min förkylning finns kvar men det blir trots allt lite bättre för var dag och att jag inte har feber gör ju allting så mycket lättare. Väldigt fint väder idag med sol en stor del av dagen och -3 grader. 

Grannarna har fått sin Attefallare levererad idag så där har det byggts hela kvällen. 

Jag har städat lite och varit ute med Siri. Lunch och så mot stan. Jag har gjort några ärenden och så har jag varit och gjort lite ny färg i håret. Känns inte som att det syns lika mycket denna gång. Men det blev nästa bättre då jag inte är lika mörk i håret. Sen lite handling av mat innan jag åkte hem igen!


Mannen jobbar sent då det är torsdag så vi åt middag 18.45 men så får det bli. Nu städar mannen duschen och jag kan lova att det var välbehövligt. 


Inga kommentarer: