tisdag 21 november 2023

Biltvätt


Idag har det varit en otroligt kall dag med -17 i stan och -19 här ute. När jag kom hem så började jag att tvätta min dunjacka. 

Fixade middag medan den tvättade klart. Mannen och jag åt och så åkte vi med båda bilarna mot stan. Där har vi tvättat och städat båda bilarna i bankens garage som även är en tvätthall. Jag städar en bil inuti medan mannen tvättar utsidan på den ande, sen byter vi. Nu har jag kört en en ren Passat medan mannen inte kommit hem ännu. 

En busig katt går omkring och vill leka. Jag har släppt ut henne en stund idag i kylan och då såg hon 2 harar som hon genast satte efter. Det hela gick bra och hon kom hem efter en stund. 

Idag har de börjat med taket till inglasningen, vädret imorgon ska inte bli bra efter lunch så jag hoppas att de hinner med att lägga på teglet?

Inga kommentarer: