onsdag 22 november 2023

Afternoon tea


En dag då temperaturen gått från -19 igår till 0 grader idag. Otroligt blåsigt med 16-22 meter/sekund. Inte då mysigt väder. De jobbar på med tegel på altantaket idag. Tror det har gått bra. Efter lunch så har det börjat att snöa och det har nu kommit en del snö som viner omkring. Huga huga!

Har varit på hälsocentralen idag för min tjorviga mage. Måste lämna mer prover längre fram. Har även ätit lunch med sonen på Bastard och så avslutade vi med en kaffe på Espresso House. En fin stund med det bästa jag har. 

Dagen avslutades med Afternoon Tea på Restaurang Villan. Magiskt gott för oss 35 personer som var där. Jag var så otroligt mätt när jag äkte hem så idag behöver jag inte någon middag.

Mannen är ute och städar, det är svårt att hålla efter de saker bara släpps rakt ner och när det blåser så här mycket så flyger saker omkring och det gillar inte våra grannar, inte kul att gå skräp på sin gård. 


Inga kommentarer: