lördag 18 november 2023

Beer and taste

 

En väldigt fin dag med en blek sol som inte tar sig högt på himlen. Kalla grader med -10 grader. 

Mannen har städat ute runt bygget och jag har tvättat och även gjort en fisksoppa med saffran. En väldigt god soppa som vi åt innan vi pälsade på oss för en promenad mot Havsbadet. Efter drygt 20 minuter var vi framme både snoriga och rejält varma av all rörelse. Jag har tyvärr huvudvärk även denna dag så jag har mestadels druckit vatten. Ingen fara men det är trist att ha huvudvärk. Vi gick runt i drygt 1 timme innan det var dags för en provning som vi hade anmält oss till. 


Så himla bra det var, så roligt och så kul att få skratta så att man vrider sig i skratt! Jag säger bara Emil Åräng, helt galet bra!! Jag måste botanisera mera i saker denna kille har gjort.

Inga kommentarer: