fredag 3 november 2023

Frulle, massage och Bruce


Började dagen hon vännen på Solstrand där hon bjöd på frukost. Vi surrade i drygt 1 timme innan jag åkte mot Hortlax för 1 timmes massage. Jag behövde det och det var flyttat från tidigare i veckan när jag var så förkyld. Så skönt det var! Åkte förbi kyrkogården och tände ljus sen handlade jag på Lundmans innan jag åkte hem igen. 

Min tanke var att elda en brasa som ligger här men det hade tyvärr börjat att blåsa så mycket så att jag vågade helt enkelt inte.  Imorgon ska det komma upp till 30 cm snö och blåsa men på söndag får jag kolla hur det ser ut då?

Sen har jag städat lite och så lagat mat. Vi har ätit pepparkaks chesecake, oxfilé, stekta kantareller, haricovert, fylld bakpotatis samt blåbärssås. Gott var det!


På spåret har startat i dag och nu är det grupp 1 som gäller! Ja vi ser det och vad vi gillar det här programmet!

Idag har vi fått tag i biljetter till sommarens Bruce Springsteen som kommer och gör 2 konserter i juli. 15 juli smäller det igen! Då ska jag förhoppningsvis vara i Stockholm på Friends arena. 

Inga kommentarer: