söndag 24 december 2017

God Jul!

Söndag, julafton, minusgrader, snö en helt perfekt dag helt enkelt!

Kollade in årets julkort och vi har fått 6 st pappers. 3 från M släkt, 2 från min och 1 från en gammal vän som inte heller ger upp! :) Jag envisas ju fortfarande med att pyssla ihop våra egna kort och skickar till ca 20 personer. Det gör jag inte för att få tillbaka något utan bara för att jag tycker att det är kul och mysigt.


Vaknade 5.50 som en vanlig vardag men kunde som tur var somna om. Lite fix med maten och sen till lunch så tog vi en tur förbi syrrans grabbar och mamma. Vi lämnade lite klappar med betoning på lite eftersom vi köpt få klappar detta år. Trots det så tycker jag det blev en hel del innan allt var öppnat.
Iår hade vi den lilla julen med Märta och Viktor som var här. Funkade jättebra, lugnt och skönt. Nu är klockan 20.00 och svärmor var trött så sonen skjutsade hem henne och så var denna kväll slut. Lite glas att diska men det går snabbt.
Ska kolla lite TV men jag saknar Svensson Svensson men det går säkert en annan dag.
GOD JUL på er alla som orkar läsa detta.


Inga kommentarer: