måndag 25 december 2017

God forsättming

Vaknade ganska tidigt i morse. Steg upp och tog mig tidigt till Åhlens när de öppnade. Shoppade lite julpynt till stugan där vi huggit en tall och pyntat lite inför kvällen. Vi har efter dagens middag med mamma, G, syster med familj åkt ut hit till Klubben. Vi insåg i går när de körde soundcheck på restaurangen under oss att vi kommer inte att få en lugn stund förrän efter 2.00 i natt. Det här är ju såklart inte ok men det får vi ta med hyresvärden efter helgerna. Fy fn för att inte kunna vara hemma. Känns som att en bit av mig saknas när man inte är trygg och lugn hemmavid. Jag har ju turen att åka någonstans där jag också känner mig hemma men tänk de som inte har ett sånt ställe. Måste ju få sova och återhämta mig innan det är dag att börja jobba igen. Tor dessutom att de har öppet till 2.00 även i morgon men utan DJ!!.

Inga kommentarer: