tisdag 26 december 2017

Annandag jul

Kom hem från stugan i förmiddags och jag har verkligen sovit så gott! Helt klart värt det att ta omaket att åka dit.

Idag kring lunchtid så hade vi fikagäster här, eller ska jag skriva kafferep. Ett gulligt ord som inte används längre.
Det var Lena o Erik samt Anna, Hans o Hugo som kom förbi och surrade en stund. Mysigt att få träffas lite innan det bröllop som vi ska på i april. Alltid kul att få träffa brudgum innan den stora dagen. Hugo är ett litet charmtroll på snart 11 månader, en rolig stil har han att ta sig fram på, han sitter upprätt och hoppar liksom fram med hjälp av benen som han kröker. Sötstrut!

Mannen gick till svärmor en stund medan jag förberedde middag för oss och sonen som kom förbi när han slutat jobba för dagen.
Sen lite julfilm på det och jag behöver bara sitta och ta in lite dravel det är det som min hjärna behöver just nu.

Nu kollar vi på en fantastisk film som heter En man som heter Ove! Har sett den på bio och den är så himla fin.


Inga kommentarer: