måndag 6 februari 2017

Klänning

Har haft en bra dag. Började på den lilla skolan fram till 10.00 före det en sväng till mitt kontor. Möten och annat trevligt. Slutade lite tidigare för att följa svärmor på klännings inköp. Just när jag klivit in här hemma så ringde hon och sa att hon kollat lite idag men inte hittat något. Vi beslutade oss för att vänta till nästa vecka för att göra ett nytt försök. Gick runt lite i stan och kollade in klänningar men hittade inget som jag tror skulle passa.
Ringde sonen och vi fikade semlor på Ekberg. Jag var lite wild and crazy och provade på kanelbulle semla. Första och sista gången! Stenhård bulle med papper i botten som satt som bara den.
Hem och lagade mat. Mannen kom hem kl 18 idag och då hade jag fixat middag. Sonen har varit hit en stund och just nu är han på anställningsintervju. Håller tummarna!

Varm vinter, -5 grader, lätt snöfall men nu ser det ut som att kylan kommer!!!


Inga kommentarer: