måndag 20 februari 2017

I en annan del av Köping

I kväll så börjar ett av mina absoluta favorit program om efter 7 års uppehåll. De ger mig sån glädje, värme och små skratt av lycka. Dessa fantastiska människor i programmet I en annan del av Köping. När det gick förra gången så visste jag inte riktigt var Köping låg men nu har jag ju varit dit. Åt lunch där efter vi hade varit i Kolsva. Längtar efter dessa personer.

Fest för O som fyllt 50 år innan jul, nu har vi firat ordentligt. Träffades på Fårön innan och sen till Acusticum för mat och umgänge. Vi gick hem runt 23 för jag är så trött. I går tog vi det lugnt.

Dagen har varit en rivstart som de flesta dagar i mitt yrkesliv, kul men hektiskt! Har även hunnit med att hämta svägerskan på Kallax.

Sen har jag och mannen varit på Bloms/MIO och köpt en ny bäddmadrass till sängen i stugan. Vi har ju flyttat vår Hästens dit när vi fått vår fantastiska säng här hemma. Hopps det blir bra. Kommer i slutet av mars.

Inga kommentarer: