tisdag 14 februari 2017

Alla hjärtansdag

Vaknade i morse och det var såååå vackert. Himlen formligen sken av de mest fantastiska färger. Jag fotade inte själv utan har lånat bilden av Monica Gossens.
Åkte tidigt med alla blommor till skolorna eftersom jag skulle på utbildning. Har gått ytterligare ett steg i Excel. Matnyttigt. Mat på MAX med kollegor och där var det fullt. Någon utbildningmässa så det var ungdomar överallt.
I eftermiddag har jag haft läsdag. Har väl gått sådär. Min jacka har äntligen kommit och denna gång så passade storleken. Har promenerat en stund i det härliga vädret.
Nu strax dags för sista kvällen med Mindfullness hos Vedanta. Har varit bra. Sen blir det snabbt hem för en sen middag med mannen och sonen.
Glad alla hjärtan som fortfarande orkar läsa mitt dravel i den här bloggen.


Inga kommentarer: