onsdag 28 september 2016

Regn

Sitter hemma och äter lunch. Kyckling och broccoli som snart står mig upp i halsen. Men nu är det bara 10 dagar kvar på denna detox. Mår bra i övrigt men känner mig lite ljummen i skallen. Har nog avsaknad av kolhydrater som gör sig påmint just nu.
Föräldramöte i kväll och det blir höstens tredje och sista, så skönt när det är gjort.
Har varit ut till stugan för att hämta en väst som ska vara på skolan och just en sådan dag som det är idag så vet jag varför jag inte vill bo där året om. FY vilket väder, det regnar diagonalt och blåser. Alldeles vitt och grått på havet!!
I morgon drar jag till hotell Storforsen för en natt. Känna alltid lika besvärligt innan jag är på plats men det kanske är just det jag behöver just nu för jag är väldigt sliten.Missar dessutom morgondagens tjejkväll och det är väldigt välkommet då jag bara blir irriterad på alla barn som drar runt och förstör och skriker!
Nog gnällt för idag!


Inga kommentarer: