lördag 24 september 2016

Förbannad!

Har haft en bra dag, vaknade till ett stilla men grått hav i en övrigt grå dag med en temp på 9 grader! Vi åkte in till stan för att kolla in Wibax öppet hus. Mitt intresse låg framför allt i att kolla produktionen men det var lite konstigt. En visning kl 11.00, nästa kl 11.15 och då hade den gruppen just gått. Sen var nästa tur kl 12.00!! Lite länge att vänta i 45 minuter på detta, så vi pratade lite med folk och sen åkte vi hem igen.
Mannen har fixat vid poolen för att täcka allt i morgon. Har vilat middag och det var länge sedan sist men skönt var det i alla fall! En kort promenad och sen middag.
Har hälsat på mamma o G nu under kvällen. När vi kommit hem så fick jag ett samtal från en kollega som blivit uppringd av en förälder som passerat skolan. Tydligen pågår det en stor ungdomsfest där skadegörelse ska förekomma, de har rivit sönder lekparken och kastar sten mot skolan. Jag har i alla fall ringt polisen och jag hoppas verkligen att de får fast de som är där och förstör!! Förstår inte vad det är för fel på folk nuförtiden. Varför kan man inte bara sitta och umgås? Allting ska förstöras och det gör mig så förbannad.


Inga kommentarer: