söndag 25 september 2016

Lata söndag

Vaknade till en varm och fin dag där solen försökte komma upp. Jag packade ihop och åkte till stan medan mannen var kvar till halv 7!
Jag har varit till morfar en sväng och sen promenad här runt stan. Gick förbi sonen en snabbis och det känns som länge sedan vi träffades, Passade även på att kolla hur det går för O med renoveringen i hans lägga. Praktiskt att den ligger i samma hus som sonen.
Har ätit ägg så jag tror att jag värper själv strax, tänk att man kan bli så less på att inte äta varierad kost. Nu imorgon och 8 dagar framåt är det ju betydligt lättare då jag kan äta det mesta igen.
Åkte till skolan och kollade det jag trodde var stor förödelse men det var klotter som jag såg. Skönt med tanke på det jag fick veta igår.
Har varit förbi Märta nu i kväll och jag tog med en påse med kläder som jag ska lämna till Kupan i morgon.


Inga kommentarer: